Where have you been?

Mina, var har du varit? Ja, det är en bra fråga... 

Fyra dagar under sportlovet tillbringade jag i Vemdalen tillsammans med familjen och grannarna. Väldigt mysigt, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Resan bestod inte bara av skidåkning och tårar i sittliften utan också trevligt sällskap, god mat och mysiga böcker. Det var nog det som gjorde resan så härlig för jag kände verkligen att jag kunde slappna av. Tyvärr tog den slut alldeles för fort... Dock var det inte lika farligt som ni tror för att hemresan bestod av sällskap av min bästavän och uppladdning till morgondagens konsert... AVICII.
 
Sista dagen av sportlovet bjöd Avicii på en legendarisk spelning i Tele2 Arenan. Glädjen, entusiasmen lyste i hans ögon under hela kvällen. Det var som att han verkligen längtade efter att komma hem och spela på hemmaplan... Visste ni förresten att kronprinsessan Victoria och prins Daniel var på en av hans spelningar? Kan ni tänka er dem digga till musiken? Haha. Nej, inte jag heller.

Veckan efter sportlovet var det äntligen dags för min första praktikdag på Let's Dance (!) Lyckligtvis klarade jag mig igenom dagen utan några allvarliga misstag, vilket jag tackar Gud för. Enda sedan dess har det flytit på varje fredag... Jag älskar verkligen praktiken och tycker att det är hur roligt som helst trots att det är långa dagar. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: