Så ska det låta

Studiebesöket idag var på en inspelning, närmare bestämt "Så ska det låta". Vi skulle vara publik på den tidiga sändningen, vilket höll på från 16:00-19:00. Intensivt men roligt! Artisterna som medverkade var Christen Sjögren, Sonja Aldén, Nina Söderquist och Oscar Zia (!). Ja, mitt hjärta slog lite fortare när jag såg honom... Publiken hade bra energi och var allmänt glada. Tummen upp för det! Efter programmet, tog jag tillfället i akt att både krama och fotas tillsammans med Oscar. Mysis. Helt enkelt ett lyckat studiebesök! 

Kommentarer
Denise

Lägg av! Du kan ju slänga dig i väggen eller nått för jag är inte alls avis att du fick krama och känna på Sia...

       http://denisecolbrand.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: