Uppsala

Under fredagseftermiddagen mötte jag och min syster upp Sara och Elin i Uppsala. Vi strosade runt lite på stan innan vi begav oss till en restaurang där vi beställde in hemmagjorda hamburgare och pommes. Underbart gott! Efter restaurangbesöket hade vi gott om tid innan bion skulle börja, vilket resulterade i att vi gick till en annan restaurang och beställde in efterrätt. Fancy, fancy. Biofilmen vi skulle se hette Escape Plan, vilket är en action thriller. Riktigt bra måste jag säga, mycket bättre än trailern och mina förväntningar. Dagen efter, blev det en liten shoppingrunda innan vi satte oss på tåget mot Stockholm. En riktigt mysig helg med efterlängtade vänner ♥

Kommentarer
Elma

Va snygg blogg, verkligen! Läs gärna om mina planer om att flytta till Australien på min blogg :) Kram

       http://elmves.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: